Ostateczna kalkulacja Zorgtoeslag

Podczas ostatniej wizyty w holenderskim urzędzie Belastingdienst Toeslagen udało nam się uzyskać informacje, które dotyczą zwrotu ubezpieczenia zorgtoeslag. Czekasz na zwrot ubezpieczenia? Przeczytaj koniecznie!

Belastingdienst Toeslagen w 2012 roku wypłacił bardzo dużo dofinansowań zorgtoeslag, po wydaniu wstępnej decyzji. Po ostatecznej okazało się, że większość z nich była wypłacona błędnie. Urząd tym samym stracił bardzo dużo pieniędzy i część z nich do dziś nie jest w stanie odzyskać.

Aby uniknąć podobnych sytuacji w przyszłości, urząd będzie starał się aby zorgtoeslag był wypłacany dopiero po otrzymaniu ostatecznej decyzji dotyczącej dochodu światowego i po sprawdzeniu ubezpieczenia konkretnej osoby na terenie Holandii. Urzędnicy opracowują wnioski za zorgtoeslag 2012 i udało nam się uzyskać  informację, że pozostała już niewielka ilość spraw, która musi przejść proces weryfikacji. Urząd planuje wydać brakujące decyzje do końca roku 2014. Mowa tutaj o problematycznych przypadkach dotyczących roku podatkowego 2012.

W przypadku roku 2013 sytuacja jest zdecydowanie bardziej uporządkowana – zachęcamy do zapoznania się z informacjami opublikowanymi przez Belstingdienst Toeslagen.

Kiedy otrzymasz ostateczną kalkulację?

– Jeżeli składałeś deklarację podatkową za dany rok, Toeslagen ma 34 tygodnie na wydanie decyzji w Twojej sprawie zorgtoeslag, licząc od momentu wydania ostatecznej kalkulacji w sprawie podatku dochodowego.
– Jeżeli nie składałeś deklaracji podatkowej za dany rok, Toeslagen na wydanie decyzji w Twojej sprawie zorgtoeslag ma czas do 31 grudnia roku następnego (np. decyzję w sprawie zorgtoeslag 2013 powinieneś otrzymać do 31.12.2014).
– Jeżeli Toeslagen potrzebuje danych odnośnie twojego ogólnoświatowego dochodu, otrzymasz formę ‘Opgaaf Wereldinkomen’ i decyzja nie zostanie wydana do momentu, aż Urząd nie otrzyma jej z powrotem.

Zainteresowanych odsyłamy do  źródła:

Banner Promocyjny

Opineo.pl

Opinie o nas

Nick: HENRYK, dodano: 20 stycznia 2017 | 16:29
firma: Euro-Tax.pl
Ocena: 7/10/10/10/10 Czy skorzystał(a)by Pan(i) ponownie z usług firmy?Tak. | Czy ...
Przeczytaj opinię