Specjalista ds. Obsługi Klienta

Zakres obowiązków:

  • Telefoniczna i mailowa obsługa klientów
  • Sprzedaż usług z sektora finansowego oraz dbanie o realizację planów sprzedażowych
  • Obsługa zapytań od klientów i doradzanie w zakresie oferowanych produktów
  • Nawiązywanie długofalowych relacji z klientami
  • Nadzór nad przebiegiem procesu obsługi klientów

Nasze wymagania:

  • Rozwinięte zdolności komunikacyjne i interpersonalne
  • Umiejętność budowania pozytywnych relacji z klientami
  • Zorientowanie na realizację założonych planów i wysokie standardy obsługi
  • Umiejętność obsługi komputera i pakietu MS Office
  • Doświadczenie w obsłudze klienta lub sprzedaży będzie dodatkowym atutem

Co oferujemy:

  • Atrakcyjne wynagrodzenie, składające się ze stałej podstawy (2 000 zł) i systemu prowizyjnego
  • Stabilne zatrudnienie w dynamicznie rozwijającej się firmie
  • Kompleksowe szkolenia z zakresu świadczonych usług oraz standardów profesjonalnej obsługi klienta
  • Możliwość rozwoju zawodowego w młodym i pomocnym zespole
  • Pakiet benefitów (np. Karta Multisport)

Osoby zainteresowane naszą ofertą prosimy o przesłanie CV i na poniższy adres: rekrutacja@euro-tax.pl z dopiskiem „oferta pracy – 2016/11/01”.

Na zgłoszeniu prosimy załączyć klauzulę o następującej treści: ” Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.97 o Ochronie Danych Osobowych, Dz. Ust. Nr 133 poz. 883″.

Promocja

Opineo.pl

Opinie o nas

Nick: Paweł, dodano: 25 kwietnia 2017 | 11:23
firma: Euro-Tax.pl
Ocena: 0/0/0/0/1 Czy skorzystał(a)by Pan(i) ponownie z usług firmy?Nie. Szczerze nie ...
Przeczytaj opinię